släkten

var mycket pepp igår, och på bra partyhumör.
sen kom regnet...
vi insåg att partaj inte var den bästa iden då så vi vandrade bort mot unkan och planerade en kommande tjejkväll (y)!

sen badade ja malin frida nelly och massa enebykillar,
roligt ;D.
efter det gick jag ut till dom hedlia åbypojkarna och linnea, ganska långtråkigt sådär hehe .
gick hem trött o frusen, menmen :D


dagen. vaknade klockan nio, käka frukost o åkte in till stan , pappa plus småsystrar hämtade mig o så åkte vi till hc o handla tårtor plus lite annat,

hahah, så söta.
det stog ungefär 3 killar vid en tuggummi automat och skrapade en låtsaspeng mot backen. hihi började skratta lite för mig själv. så gulligt ! så gjorde ju vi med när vi var små hehe, busungar ;). sen  var det en annan unge som hämtade en vakt för att dom gjorde så, då började jag skratta ännu mer kan jag lova. ;d.

nu är släkten här och firar oss, orkar inte vara social.. :D,
är stuck here så att säga  , hela kvällen.
imorgon MÅSTE jag va kalastant .. KUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0