soooooool!

detta får bli ett kort inlägg.

underbart väder. ååååh :)
skolan va helt ok idag.. ganska kul faktiskt.
fick reda på min engelska redovisning och på den fick jag vg +
det var typ jag och frans som hade det , och han är största mvg barnet plus att min text va skitsvår o ingen fatta nåt
haha så lite stolt får man väl va..
sen att man fick g på musikprovet är en annan femma, hade ju inte pluggat nåt menmen ;)

imorgon är det dans för alla 8or hahha, så tråkigt..
sen ska vi cykla till braviken. en bra chans att sola lite så jag lär va tunnklädd (Y)!
jag säger bara en sak, HJÄLM måste man ha.
hjälm in my ass, ALDRIG..

nu : dirty dancing, igen..

cause i.. had the time of my liiife, and i never felt this way before, and I swear .. it's the truuth and i'll be holding it to yooooou <3

hade mke trevligt idag förresten med mina blondiner becca och ida, love er!

och så måste jag tillägga att jag saknar mina lindö felicior, inte chill . puss!


nytt linne med nitar från gina.. like it!

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0