stjärnor

jaa, kom hem från skolan för en stund sen. det hände inget speciellt i skolan idag heller. tråkigt !!

jag ska nu plugga till kemiprovet vi har på torsdag, lite sent påkommet men hallååå, bättre sen än aldrig eller ! ;O

tänkte nu härma nelly lite , men ska inte skriva sanningar utan saker ni kanske inte visste om mig, ( samma sak kanske ? whatever.. )

såå here it comes :D

1. Jag älskar att dansa och skulle inte kunna tänka mig ett liv utan träningar, tävlingar osv.

2. jag är egentligen ganska snäll. men jag kan bli lite elakare beroende på vilken person jag är med,
eller aa jag ändrar nog beteende lite beroende på olika personer.

3. jag var jättelik lotta på bråkmakargatan när jag var liten.

4. jag var typ tjock/ mullig i femman, gick dock helt bort i sexan.

5. jag älskar min mamma mest !! hehe

6. spinner vidare på detta dåråå. mamma har alltid skämt bort mig , så än idag tror jag att allt kan bli serverat på silverfat hihi. ( till typ i femman tog hon fram kläder , klädde på mig, eller aa inte underkläder men typ allt annat, inklusive skor! :P )
7.har svårt att bli kär men gillar att vara singel.. hihi.

8.ibland spelar jag dum och lite fjortisaktig, vet inte varför ! hahah. xd.

9.jag älskar mina vänner men är rädd att bli ensam.

10. är en partypingla. :D

det var .. svårt.
konstiga saker kanske , menmen tyck vad ni vill smaken är som baken.
nu ska jag plugga organisk kemi.. kanske skriver ikväll.. puss!


Kommentarer
Postat av: pebbles

hahah fattar fortfarande inte hur man svarar, men åbymo verkar fan bra :o<3

2009-05-12 @ 21:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0