tävliing

dagen har varit jättebra ! åkte till kumla kl 8 i morse.
 va framme typ kvart i 10.
streeten va först så hade massa tid o göra sig i ordning.
singel gick bara bra :D knep en tredjeplats där. :)

paren gick väl sådär.. i semifinalen var det skittrångt och jävligt.
i finalen gick det jättebra i början men efter typ halva dansen så gick en säkerhetsnål som jag hade i toppen upp och rispade mig på armen och det gjorde verkligen skitont . hahah mamma sa att hon tyckte att jag hade grimaserat lite väl mke ;) menmen körde på ändå och efter dansen hade jag massa rispor i armen, :O haha
knep en tredjeplats där med, :D !!

puss på dagen och  hoppas att morgondagen uppträdande i borgen blir lika bra ? .. :d
nelly ska med också, fan va kul pullan :).


Kommentarer
Postat av: emma

snygging lollo :D

2009-05-10 @ 20:48:22
URL: http://hejma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0