träning är bra för hälsan.

skolan var okej idag.
satt och gjorde armband på slöjden hihi, kändes lite småtrevligt sådär :).

efter skolan åkte jag till nelly, love you!. sen kom mamma och hämta mig så åkte vi till träningen.
jag kände mig frånvarande på nåt sätt idag, konstigt.. aja nu är jag mer peppad inför sm i alla fall.jag SKA ha min sista prick sen går jag upp i star, a så äre bara.
sen är jag skitarg för jag klämde min mobil i dörren idag, och fyfaaaaaaan kamera glaset fick spickor , halva skärmen ser man ingenting på så ooooo den måste in på lagning fyfan... snacka om att jag fick damp :D

jaja sånt som händer, eller ..? fan va klantig jag är..


du är bara för go du !


vi på andra platsen.
vår första grupp "x-treme star team"
små kisar ! saknar er som fasen ;)


knaas.
brudar nu kör vi !! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0