valborg + tävling

igår var det då valborg.
började med tacos hemma hos ida med min brudar nelly, becca  , ida , emma , och malin.
jätte mysigt :)

sedan fixade vi oss. pumpa musik och sen började vi gå upp till gransjönäs.
däruppe var det ganska så dött.. efter ett tag kom det massa folk och sa att vi skulle till lugnet.
jag gick med ida , tilda och jennifer dit, en lång jävla skogsväg -.-
där var det mycket partypeople, jag hade faktiskt skitkul.
hahah ett <3 till ewelina anzelius. alltid lika full , snäll och galen :D.
va med massa eneby bor också där ett tag , trevligt trevligt :)
när klockan började närma sig tolv så gick massa folk, jag och ida hängde på och gick en jääävligt jobbig skogsväg en lång stund. tills vi plötsligt kom på att vi faktiskt inte ville gå därifrån , så vi sa hejdå till dom och gick tillbaka.
när vi kom tillbaka dröjde det inte länge förrens polisen kom. ! massa som torska o allt blev lite kaos.. menmen
jävla poliser. tydligen ska dom va i åby varje dag , HELA SOMMARLOVET! jag kommer dö i såna fall ! vill bara va 18. typ NU.

sen gick jag och ida hem . återigen nån jävla stig som var fylld med stenar , rötter och lera!! plus att vi hade min tantis och det var bara allmänt jävla jobbigt.

vi åkte som fan nerför alla backar och mötte upp adam reby i centrum som var lite rolig , ihi . efter det åkte jag hem.
skön kväll fasiken :d.
som nelly skrev . love mina brudar :D!

och i morgon är det tävling igen. man har så mke att fixa dagen innan.
skrubba sig. ta på brun utan sol
packa allting .
fixa dräkter osv.

nåja , bäst att man tar tag i det nu då...
håll tummarna i morgon :D .                                          

                                                                                     


                              

    
                                                                                                
valborg :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0