between

yep .. idag är ingen bra dag!!. sugigt i skolan , kallt blåsväder och jag har råkat bryta två naglar. i landsproblem haha... har varit jättetrött idag med.. en litn gosse ringde mig i natt så ja inte fick sova.. ajsingbajsing...:)

skulle egentligen varit ute vid rambodal nu o hjälpt malin. men har jätteont i huvudet och mitt ben gör svinont! :( och sen har jag massor med läxor ocksåå.. underbart? njae . så ingen dans för mig idag.. inte cheer heller. men det är väl lika bra det .. så jag får vila mitt ben en aning.

jag har i alla fall kollat på "upp" hahah den var lite söt.. men ganska tråkig :D
sen blir det o kolla på the notebook och marley och jag. MYS! skönt o bara ta det  luuuuugnt...

men förövrigt måste det hända nåt stot i mitt liv snart.. en stooooor förändring. då skulle jag bli glad i dessa grå tider.. vi får se om något dyker upp... :)


nae.. dags o ta tag i verkligheten o sätta sig med das läxor!!
pussiii

 

 

 


brunettloan. hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0