ida skriver här

loan bad mig att gästblogga lite, andledningen till att jag säger gästbloggar är för att det låter lite proffsigare höhö. såklart gör jag det, men frågan är vad jag skriva, men så fick jag en tanke (i) när jag skriver i ens partypinglas blogg varför inte lägga upp lite p-minnen? ;) jag säger bara såhär, ingen slår oss, vi är bästa pp;sarna. it is just so!


det här kommer jag inte glömma, kojan. den var skit mysig! den ser ju rätt skabbig ut på bilden, men tänk er att det var mörkt där inne, sen massa ljus. då såg man inte det äckliga liksom


jag bara älskar bilden! titta vad färgglad den är bara. brandstation, det börjar lukta minnen här va ..

 
gransjönäs gransjönäs , lala gransjönäs sommarens ställe. mycket spring i skogen där va haha ...




det är ju ni 4 i ett nötskal hahah.

 
jag och loppan,


det här får bli sista bilden, man får väl bjuda lite! jag vet att ni är nyfikna vilka som står brevid, men det kommer aldrig på frågan! ;)

nu verkar det som att det ändå vi gör är att partar varje dag, såklart gör vi inte det!

nu hade jag tänkt mig att sova, men ni får gärna titta min bloggis! http://cchiquita.blogg.se/ puss hej alla


Kommentarer
Postat av: nelly

Sista bilden!! Jag vet vilka det är :D Paulina och Sabina :)

2009-11-06 @ 00:56:29
URL: http://nellykronqvist.blogg.se/
Postat av: zlatan

TITTA BÄNKARNA???:P

2009-11-08 @ 19:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0