it's getting laate

hej mina kära friends. höhö.
får bli en liten uppdatering dårååå.
började dagen men att försova mig lite.. fan va trött man kan va alltså..?
skolan sög ju som vanligt  gjorde musikprovet som jag hade grämt mig så mycket över, men det blev ett vg i alla fall. tur !
sen fick jag vara md när kören skulle sjunga lite och planera till julavslutningen. och åh.. jag vill så gärna berätta men det ska ju vara hemligt ! :) om mina önskningar går igenom så kommer det bli en asball avslutning, och jag kommer att sättas i arbete så snart som möjligt.. roliiiiiigt.

fick vänta ett tag i skolan för att jag skulle ha utvecklingssamtal .. emil och kristian trängde sig givetvis på och höll mig sällskap. normala idag för en gångs skull.. chockerande fan, hehe.

hm, utv samtalet gick ju bra.. men kerstin .. haha jaa vad ska man säga. rar hon är..

sen blev de hem och snygga till sig lite och sen in till öppethus på eber.
gillade skolan väldigt mycket .. ja tror att jag ska gå ns där. får väl hoppas det i alla fall!.
fick även en träffa min pulla felicia thell och få en mysig pratstund med henne.

det var väl i stort sett min dag då.. hm. har svenska prov imorgon, och asså wtf.. kommer inte gå sådär jättebra nej. menmen ?

här har ni ett GRYMT klipp  som malin länkade till mig för ett tag sen sjukt bra.
inte jätteavancerade grejjer men skitsnyggt gjort. älskar när de dansar med varandra ! wuuh



och så en gammal dansbild som får mig jättepepp. haha


sådär ja! bilden får mig att tänka på ellen.. KOM tillbaka vafan?! hahah :D

nae, måste sovaaaaaa. puss folks.
peppa party imorrn? oja !

Kommentarer
Postat av: e som palstErnacka

bäst är du lowan!

2009-12-04 @ 15:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0