kortfattat

om dagen dårå. skolan som vanligt. sen hem lite snabbt. sen till maxi o käka med malin, efter de ut till barndansgrupperna i rambo..
åh 7-9 var så bra idag! blir lite stolt när de e jag som gjort dansen och allt :):)

sen träna ..cissi lärde oss Thriller dansen til uppvisningen.
sen hade Amalia street med oss. fan va grym hon e. bra koreografi och nice låt .. men jag är ingen hejare på street kan jag inte direkt säga hihi :P.

nu har jag duschat ätit och ligger halvt utslagen i sängen. hihi :)
vill se någon bra mysig film !

dagens irritation : tappade ena vanten påväg till skolan . ( när jag kom hem hade någon lagt den på busken utanför huset ).

dagens bästa : dansa! och mitt knä svek mig inte.. men jag vågar knappt sätta mig på det.. feg som jag är . det är ju tävling på lördag..

dagens hissade person : emma wadskog. får en alltid på bra humör :D

dagens dissade person:tyvärr snäckan.... hahahahah

 





aja .. nu har jag blivit beordrad att skriva detta om min kära vän joppe nilsson ifrån skåne!
vänta bara..

hans egen uppfattning om sig själv anar jag...

 

 Du ska ha stora bokstäver

 

 

Och så skriver du

 

 

TÄNK ATT JAG HAT FÅTT ÄRAN ATT TRÄFFA JOPPE NILSSON4

 

 

En känd skåneprofil som är den snyggaste kändisen

 

 

Tänk att Joppe och jag har träffats utomlands och festat

 

 

Det är där inte många som får

 

 

Jag glömde ta hans autograf vilket var synd..

 

 

FATTAR DU`????


okej.. joppe nilsson. jag ska vara ärlig :) och snäll för den delen.
sjuuuuuukt skön skåne snubbe som vi träffa i turkiet. fulla o galna varje kväll.. du ringer alltid när du är packad, decka i turkiet, stoppa upp en tandorste *duvetvar* på din friend.
så jävla vidriiiiiiiiiiiiiiiiii är numera ditt favoritord.
du gillar tjejer med stora bandage på huvudet.
SLUTAAAAAAAAA var ett ord som ofta kom från min mun i turkiet. men kunde man träffat mer goa personer? nae jag tror fasen inte det! om ni bodde här skulle jag spendera mycket tid med er. :D Eran  eftertraktade humor får man faktiskt leta efter.
joppe...du är en kändis för mig! :D  komihåg det fågeljävel nästa gång du tjuter när du ska flyga.. eller när du kollar med dina jävla hundögon. så jävla vidriiiiiiiii. är en mening som beskriver dig väldigt bra :)
nu har du fått din plats i rampljuset. hoppas vi ses snart!

joppe!
en städerska kom och knackade på dörren och lämnade den här. ac hade satt den utanför kl 5 på morgonen. :) haha så sweet!
jag blev lovad en och fick 5. gulligt! 

vilken tillbaka längtan man får ;)
från vänster. meglic , ac , jag , joppe med bollen, nelly och christoffer.vi kom på den briljanta idén att raka hans ben.. det tog 1,5 timme. hahahahah !!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0