oj

haha.. lite om gårdagen då... va i skolan. "levla kören" med pojkarna hahahahhh..
rolig skoldag faktiskt.

efter skolan åkte ja o mamma till partaj och köpte sår och fakeblod tills i morgon haha.
ni glömmer väl inte att komma på min avslutning i borgen 17.00 ? vi har inledningsnumret. ! wiho

i allafall.. sen åkte vi till stan o köpte lite grejer, typ paljettleggings, ett linne, en tröja , en skjorta , en rosett och ett halsband.

ao.  sen drog vi hem , lovisa och malin kom och vi fixa oss och drog in till eneby.
hahaha.. de va kul ! går inte in på detaljer.. de stannar där!






snälla selve!


lovisa och ida :)



johanna , becca  o mallan. hottiiiiies ;)



hahahahha



mallan laaaaaa



HAHAHAHA . vafaaan hände här??



min pulla!!

.. nu orkar jag inte mer bilder :D kanske kommer mer under dagen.

i alla fall.. är inte lite trött... ont i huvet har jag med.. hhmm.
ska snart dra en sväng till maxi .

blir en lugn kväll.. tack o lov. ska träna lite på avslutningsdansen med.
pusss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0