ojojoj

dålig uppdatering, höhö. fyyyy  . men jag har fan inte haft tid!!
skolan dödar mig som fan och jag vill bara lägga mig ner o tjuta som en liten bebis, seriöst. !
pluggat som en tok idag, och dansat, grymmaste vi!!! fan vi kommer äga som fan hoppas jag. det är gryyyyyyyymt!!! . yeah en gång till? GRYYYYYMT

skönt att träna hårt så man blir riktigt trötttttt.!

idag var vi på campus med skolan å.. aså ????? varför campus när vi inte ens börjat gymnasiet , ?
i alla fall.. efter de blev d stan i många timmar med massa tjejer. köpte en kjol , ett bälte och en rosett. hm ja!
träffade min älskade felicia theeell!! love u.

nu måste jag plugga lite till. suck  . fan
dödar någon snart.

helgen blir trevlig i alla fall! yeah!! fest fredag, eskilstuna lördag ( va lite lagledare , och peppa småtjejerna på tävling) och sen söndag dansuppvisning.


hahahah, en till sak... vår musikvideo ligger uppe på youtube men den får ni fan inte se. den är för pinsam. haha!
puss heeej

Kommentarer
Postat av: felicia thell

men i love you louisa!

2009-11-26 @ 21:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0