red.

nu har jag tjatat massa på ida att hon ska börja använda rött läppstift. det är så fint!!!
jag gör det nästan jämt..








bilderna går sjuuuukt långsamt och ladda upp. men där har ni 2 i alla fall!

HAHAHA. och nu till en text jag hittade på internet som jag tyckte var rolig ;P

*suck* Fjortisar.
...
 
*Djup suck*
 
Fjortisar.
Vad är felet egentligen?
 
Egentligen borde frågan kanske ställas annorlunda. Kanske är "vad blev rätt med er" en lättare fråga att svara på, man kan faktiskt svara med endast två ord: Absolut Ingenting.
Trots att jag vet detta så kan jag inte stoppa de där frågorna som alltid svävar runt i mitt huvud varje gång jag ser en äcklig liten fjortis på stan, McDonald's eller i min ugn.
 
Hur många generationers syskonkn*ll krävs det egentligen för att man ska avla fram en fjortis?
Varför denna överkonsumtion av hårspray, brunkräm och idominsalva?
Varför är alla fjortisar så litterärt efterblivna så att de knappt kan stava till sitt eget jävla namn och inte fattar att det stavas "jag" och inte "ja".
Blev samtliga fjortisar fontanellk*****de på bb? (Det skulle ju förklara en hel del).
Varför, åh varför, är det olagligt att slå dem livlösa med en Doc Marten-känga?
Inser de själva hur oerhört irriterande de faktiskt är?
 
Dessa frågor - och många fler - irrar runt i mitt huvud och jag verkar inte riktigt kunna lista ut varför de är som de är. Det är helt enkelt oförklarligt. Ingen (och jag menar ingen) kan väl vara en fjortis för att de tycker om det? Vem fan tycker om att vara en intelligensbefriad, indolent liten blonderad sl*na?
 
Hur kan man egentligen gilla att vara hatad av varenda människa som faktiskt har något som helst vett bakom pannbenet? Visst, alla fjortisar kanske inte är högljuda och irriterande, men de är ständigt lika fula!
Det måste tamigfan vara en omöjlighet att finna de där äckliga bruna ränderna av outsmetad brunkräm (som verkar vara ett måste för alla fjortisar) attraktivt.
 
Deras drickarvanor är ju en annan kul grej att ta upp. Har ni någonsin stött på en fjortis som faktiskt är full? Eller åtminstone lika full som den låtsas att den är? Varför är det så svårt att faktiskt bete sig så nykter som man är? Det måste vara någon biverkan av fjortisinfluensan som sprider sig allt mer över världen. Det ger dock många möjligheter gällande att ge dem sockerdricka, kalla det vodka och se dem bli "stenpackade" på det.
 
Jag hade nog inte ha blivit lika irriterad på dessa jävla idioter om det inte vore för att det börjar bli normen nu för tiden. Det är normalt att vara fjortis och det skrämmer mig.
Intelligens kommer inom kort att uttrotas och ersättas av Dah's, Ja och E.
 
Tack & Adjö.

hahahahah!! så klockren..

snart lägger jag upp ett klipp på ullared-mattias. missa inte det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0