tagg?

fan aså.. håller så med ida. hur orkar man med vintern? kallt, mörkt , blött...
usch vad jag längtar till sommaren..  sola , träffa nytt folk , festa , dansa , åka utomlands.
man har fan ingen lust med nånting på vintern.

men för att orka med veckan så ska jag börja tagga redan nu till fredag ! lär bli döönice, !


så here we go med lite partysongs, enligt mig då.



el strip club - dj nelson . utomlandsfeeling. åh. turkieeeet!


max farenthide - number one.  samma sak där ! yeah


pitbull - girls



italobrothers - stamp on the ground ( max farenthide remix )

sådär ja! fler kanske kommer lite senare.. nu ska jag plugga matte.. kill meee!! här kommer en sommarbild!




brun!! .. hate this shit aså.
nåja .. plugga nu, puss!

Kommentarer
Postat av: Natalie

den dära låten max farenthilde - number one var ju bra jag har oxå hört den på dansskolan bra låt ;)

2009-12-03 @ 15:59:46
URL: http://discotjejennatalie.bloggsida.se
Postat av: louisa

jaa! den är ifrån min skiva vet du ;)

2009-12-03 @ 22:24:45
URL: http://louisaandersson.blogg.se/
Postat av: Roger

Riktigt söt :)

2011-06-01 @ 12:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0