träna!

nu är det dags för kudden.. inte klar med pluggandet. men fan alltså. jag skiter i det for now.. får tat som de kommer! livet kan fan inte vara att plugga alltså..? vår syo har tydligen sagt att man inte ska ha så mycket fritidsintressen i nian. och man ska plugga mycket och satsa järnet. men man kan ta en promenad ibland...
vill hon att vi alla ska bli inlagda på psyk eller??? verkar ju som det.. herregud stör ihjäl mig.

en annan sak jag stör mig på är att mamma lägger min halsduk  på olika ställen varje dag .. får leta i 100 år och idag kom jag nästan försent till skolan på grund av det.. haha!

jag har varit lite off känns det som.. och nere. hoppas det blir bättre när jag får börja träna!. och det är i morgon. wuhu!! känner mig så himla laaam för tillfället så det finns inte! hoppashoppashoppas att mitt knä inte sviker mig ..


sov så gott allihopa.

 

 

 


lycka!


she belongs there.. not here


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0