tredje gången gilt!

vaknade 4 i morse. malin sminkade mig o vi åkte iväg till kalmar  me massa andra pigga o glada dansare hih :) .
när vi kom till halln så värmde vi upp o fixade håret och sånt. vi heja på dom mindre o sen körde vi par . gick sådär första gången.tappa typ toppen höhöhö. men andra gick bra! och.. VI VANN!!! tredje gången i rad.. så grymt! :) så nu är vi uppe i star.. herregud!. andra gången vi körde sträckte jag mitt högerbenmed, fyfaaaan och de är tävling på lördag .. åh :(

jag är "i för hög klass" för att dansa singel på regionstävlingarna så jag värmde upp med tjejerna o peppade dom .. kul!! . det gick jättebra för alla och de presterade bra. många kom på bra placeringar!.
men pall placeringarna gick till.
Nathalie forsbeck . 1a plats , silver barn 2
felicia lundkvist 2a plats , guld ungdom
Wila simonsson köster 3e plats guld barn 2. bra jobbat wilma!! verkligen utveckling på henne!

jonte kom också fast han sa att han inte skulle! gulligt!

 

hahaha åkturen hem va ju minst sagt intressant hahahaha!!

barnen hade med sig nintendo ds så vi satt o rita o skrev till varrann hahah. typ rita lite snoppisar, hängpattar, musar osv... barnen var bra påt hahah! shit..

och erika mjölka.. go du é!! lägg en kommentar höhöh  ..

vilket härligt gäng vi är!. vi hade så kul idag.

 


bussen påväg dit. strassad nos!!. tog bort de sen hihi. men de va ganska cool.t!

erika , morsan o jag hahah!

 


pokalisar.. vi gick också en duschceme som lukta melon . så jävla gott!! :D


sofie och jag! :)visst kan man inte tro att hon går i sexan? shit!

jag och jaden i sin fina nya dräkt ! :)

 

felicia kom 2a!! wihuuuuu..:D

nae usch.. mer bilder får bli imorgon. är jättejättetrött ..
 imorgon ska jag till pappa en sväng. måte gör ett arbete om fn , träna matte , rätta min svenska novell, göra hk, ALDRIGA är man ledig.. hm.

n i kommenterar ju alrig men ett grattis kanske?
hoppas ni haft en bra lördagskväll. sov gott.

 


Kommentarer
Postat av: idaa

grattis! :D

2009-11-08 @ 00:51:42
Postat av: Natalie

hahaha jag vet! i hade roligt i bussen!



grattis :D

2009-11-08 @ 09:51:44
URL: http://discotjejennatalie.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis bitch!

2009-11-09 @ 16:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0