uppdatering

nae nu måste friska upp lite här tycker jaaaaag! nåja.. skolan gick saaaakta idag.

kom hem , har varit jättefrusen och haft ont  i huvet.
har tittat på marley och jag, och gråtit en skvätt. den var mysig .

måste paaaackaaa.men jaghar ingen lust! är i alla fall ledig imorgon , så kan slappa lite tills vi ska åka
5 timmar ner till båstad. inget att hurra för!
felicia o jag kommer pumpa pontiac på högsta volym och göra alla arga som vanligt :)


o just de. ida fyllde ju 15 igår. så va på lite födelsdagsfika hos henne. fick massa goda grejjer ;).
och hon fick finfina presenter ! grattis igen gumman!


okejokej. dagens hissade är !



HAHAHA så jävla sköna!!. umgicks med dom här killarna ganska mycket förut. världens snällaste ju ! :)
hahha... matte..



nae.. nu blir det o se the notebook. älskar den filmen ! så himla mysig. om ändå kärlek vore så va.. huh :)


 

och när man är rastlös som mig så gör man självklart ett collage med lite sköna sommarbilder!

 


lite litet dock. men man seeer! :)

och såå..


en bild på loan.  :D 
 
jag har en grejj på g. så håll utkik!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0