wiiiuuu

lite sen uppdatering? eller tidig :)?

gick upp i morse , åkte iväg till malin o hämta lite grejer , och sen till maxi o köpte lite saker.
sen åkte ja hem o gjorde mig iordning till katt dårå höhö :)
sen åkte vi till jaden som hade "halloweenfest" så söta barn. typ alla var häxor med värsta dräkterna o grejjer :)
efter de åkte jag och felicia till ida för att ha lite snabbt förkrök . vi drog in till stan. utanför de där partyt vare bara massa skumma människor så vi drog uppåt i eneby.. där blev vi jagade av några JÄVLA idioter med masker och ägg. !! dom smeta in massa ägg på ida . asåå fyfaaaaaaaaaan blir så arg!

sen åkte vi ut till kneippen på en riktigt lyckad fest! det var skitkul. träffade även emma c på vägen dit huhu..
massa gött folk och dans. party tricket blev de mycket av yeeaah . jag och felicia lärde boysen lite moves. riktigt lyckat faktiskt :)

catwomen
robin - rotmos
felicia fest
louisa lotusblomma
felicia fucking ärtsoppa - hahaha!
du har halva inne
batman
thai

lund- quist.
okej seriöst.. aså vafan ?? jag och felicia är väl inte så lika? varför tycker alla det. ? hm



har också ringt massa mysiga personer o terrat dom med min härliga stämma :)

åh joppe och meglic. ni är så sköna pojkar. saknar er massa.. men snart ska ja hälsa på er :D
hääärligt vidriga skåningar!

bilder kommer imorgon om de finns några!! puuuuuuuuuuuuuuuuuuus.
nu bliree sleeeeeeeeeeeeeeping time!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0