yeah

besöksrekord igen faktiskt :) kan ni inte kommentera så jag får se vilka som läser? DETTA ÄR EN ORDER. haha
 .

ah men såg att de var någon som hade kommenterat o frågat om jag kunde visa hur jag lockade håret som på en bild lite längre ner.

det är inte ett så komplicerat svar till detta utan jag använder bara helt enkelt en vanlig spiraltång. sen borstar jag ut lockarna med en "mjuk" borste. och sprayar dom lite. så va de klart (y)


och voilá ! :)

 

nu ska jag titta påååå the notebook. ja här hemma går mina filmer alltid i repris.

puss :)


Kommentarer
Postat av: natalie

haha ja det var ju bra!



jag läser iaf :)

2009-11-16 @ 07:17:16
URL: http://discotjejennatalie.bloggsida.se
Postat av: felicia thell

jag läser (a)<3

2009-11-16 @ 23:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0