cat

på lördag ska jag först till jaden på "halloween party" med massa småungar :) hon ville att jag skulle komma o de kan ju va mysigt o leka lite med barnen :D.
efte de blire partyparty på stockholmsvägen! niiice. har hört att de e massa folk som kommer.


och lördagens tema blir då.. katt!

hihi !.
kom hem för ett tag sen. så har käkat kladdkaka och lagt mig i sängen. va hos mina busisar ida och becca. vi kolla på idol och lite sånt.vi är hundvakt nu med så hade med mig elsa dit höhö.
fan va trött jag är nuförtiden. hm..

min outfit tills imorgon (idag) ska bestå av.



svart fodral klänning
nätstrumpbyxor
svarta höga kängor
diadem med kattöron
svarta spetshandskar
lösögonfransar
nitarmband


haha inte så idérikt kanske men jaja :)

nu tänkte jag lägga in lite bilder somjag tog med becca förut hha



mina kattörön haha:D


sen ska de spåra ur som alltid..

hahah . yeah.

 

nae nu ska jag nog fan sova.. så man orkar med allt i morgon! pusss :D



Kommentarer
Postat av: -

Är det inte 18-års gräns på halloweenpartyt på stockholmsvägen, eller?

2009-10-31 @ 12:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0