happyday

idag vaknade jag .. och bara kände den där lättade känslan inom mig. alla problem kommer att lösas. visst vi har sjukt mycket i skolan, sjukt mycket dans och plus att jag har sträckt mig. heeelp. men ändå. när man har sina älskade vänner och sin familj vid sin sida.. liksom. allt kan lösa sig.



nu har jag pluggat massa, och kollar på desperata hemmafruar haha.
imorgon börjar skolhelvetet igen, menmen . what to do liksom?.


åh hittade lite bilder på felicias mobil!.


haha..

åh.. båstad! .. de bästa. usch va ja saknar de. men nästa år kommer vi o gör båstad OSÄKERT igen!









haha! felicia , jag och nellie på madison! de va gaalet hahah ...
några timmar senare var jag INDRÄNKT i skum. !! herregud hahah . :) sjukt kul kväll!. med GALNA människor :D

superfix varje kväll.. :D

 


min VACKRA bästavän och hennes lillsyster hehe.
de är som min extra familj och jag älskar dom alla!.
ni ska veta hur mycket ni betyder för mig!



genom allt! turkiet 2008 !


Kommentarer
Postat av: F

haha sötnosan :) höstlov next week!!!:D:D

2009-10-18 @ 20:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0