heeeey, it's a new day

imorgon är det fredag! tjuhuu.. ska in till dansen och träna som fasan på de nya programmet.
på lördag morgon har vi uppvisning i smedby på något arrangemang.. är liiiite skeptisk över hur det blir att dansa på asfallt??.. nåja det ordnar sig väl!!.
taggar till lördag , som jag tror kommer bli asnice hööh.. ;) vad kan gå fel med mina bästa brudar lix?..



nae nu ska jag träna lite på mitt program in i duschen och sen blir det sängen. !!
fast egentligen skulle jag bara vilja , skrika hoppa och springa och hoppa på någon..
viiiilket damphumör..den  som brukarfå mig så är felicia.. för hon är exakt likadan hahaha.
hon är nog fan min soulmate?.. eller jag vet ju liksom inte vad det är men jag tror det.
vi ser båda någorlunda lika ut.. vi har samma kroppsform.. tänker samma .. avslutar varandras meningar.. kan inte va sura på varann i mer än några minuter ( läs : OFTAST ) har exakt samma humor och passar så jävla bra ihop. men samtidigt har vi båda ett jäääävla humör haha.. ! men hallå.. vi är ju bitches eller? när något nytt händer är hon den första som får veta.. den första man vill säga allting till.. joo jag tror nog fan det är så.
lika barn leka bäst. BITCH :)

 



i love you !

 

nattis allihopa. pusss

. ni är jävligt dåliga på att kommentera!


Kommentarer
Postat av: partiiiiida

TAGGA TAGGA!! :D

2009-10-01 @ 22:12:42
URL: http://cchiquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0