Hello all you sexy people!

Idag är jag gästbloggare (Malin, Louisas tävlingscoach.) Louisa var på fest igår medans jag umgicks med Helen, Louisas mamma hela kvällen, väldigt trevligt. Satt uppe till klockan ett och bara snackade skit! :) Älskar hennes mamma! Sminkade Louisa och hennes polare till riktiga partypinglor! Synd att vi inte tog några bilder. Hade fixat uppvisning åt Lagers dance team igår under Smedby dagen på Smedby IP. Här kommer två bilder på Louisa &
Felicia: 






Nu på Lördag är det tävling igen i Eskilstuna, jag hoppas att ni håller tummarna för Louisa som ska tävla sin första gång i Star-klass, träna as mycket står på hennes schema denna vecka!, Så ni vet :) Ha ha.

Vad ska jag skriva mer då.....?

Har ju sminkat Louisa ett antal ggr, kan lägga upp lite såna bilder:





Nu orkar jag inte lägga upp fler. Till på Lördag ska jag tänka ut något riktigt grymt! :):)

Jag har ingen egen blogg längre, men jag bloggar till tjejerna under adressen: www.dancediary.blogg.se, står kanske inget intressant för er "icke-tävlingsdansare". Men är ni nyfikna så kolla in! ;)

Nu ska vi äta frukost. Sedan åker jag till Söderköping och håller i danskurser från klockan 13.

Louisa ska plugga hela dagen men hon kanske har tid med ett inlägg senare.

Kanske lite snuskiga detaljer från gårdagens bubbelbad............

Ha d fint! // Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0