hemma igen.

nu är jag hemma igen..träningen gick skitbra! och jag är taggad inför lördagen.. och nervös hih.
kom hem vid halv tio. käkade lax.. ( började följa kostschemat idag som man gör innan tävlingar ).
och gjorde massa massa läxor. nu är jag helt slut!.
jag tänkte gå och sova nu så att jag inte är allt för trött imorgon. så jag har väl inte så mycket mer att skriva om..
ååh vad jag saknar sommaren !!!!, alla underbara människor. nu kommer depp vintern. usch o fy o blääääää.
när jag blir rich and famous så blire  o bo i varmare länder för mig! hahah :D

imorgon har jag en dag ledig från dansen?.. känns konstigt. men blir nog att gå o träna lite ändå.. kanske.
men yes.
hoppas ni har en trevlig kväll!
ni blir allt fler och fler som läser. kulkul! men iiiinga som kommenterar typ?
nåja. godnatt <3


en mycket fixad loan innan vi skulle till Madison i båstad!.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte skriva ut matschemat på bloggen?:)

2009-10-07 @ 23:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0