hemma!

hej.. hade engelskaprvo nu på morgonen och det gick bra tror jag!!.
gick hem för ett tag sen.. har skitont i huvuet och har fått en bula?? . haha vad är det frågan om liksom..
ska käka lite sen lägga mig o kolla på natt på museet 2.. hih

senare kommer malin och hämtar mig .. vi ska köpa max sen dra till dansen. niice . puss påna.

 

nu dagens hissade person


MAAAAAMMMMMMAAAAAA. okej trodde inte detta om mig själv men hon är värd det :D.
okej hon är jävligt jobbig o tjatar konstant. !. vi har catfights från morgon till kväll.. tro mig det är så..
men liksom vad skulle jag göra utan dig ?!!!!. du skjutsar mig överallt, betalar allt ( !! ) , gör mycket mycket för mina kompisar. ni som känner henne vet hahaha.. du städar mitt rum och hjälper mig med typ ? allt.. ja.
jag älskar dig devety :D


nigger in turkey... :).

nej !!. nog om detta .. nu film! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0