hissad! pontiak johansson!

pontiak johansson!


världens skönaste människa o norrköpingsstolthet! hahhaa
han är min o felicias största idol.. typ ;).
alltid när vi bitches bråkar o är sura på varann så säger vi någonting som han brukar säga. o sen tar det inte lång stund innan vi båda brister ut i ett stort asgarv!! . hahaha
jag dog när jag mötte honom uppe på studierämjandet.. det första jag gjorde var att springa in till felicia och hoppa på henne o skrika!! JAG SÅG PONTIAK!! hahah ;D han är ju så jäävla ful !. men man ska inte säga något . för han har lyckats han med han är ett levande bevis på att alla kan !

okej... detta får mig rädd... vi norrköpingsbor låter väl inte såhär :O?!

hahahah seröst snubben är ju döskön!

 

 


100 höjdare ! hahahaah.

jaaaa.. pontiak heter ja. o jaaääää artist.
du är fucking artisten him self!!!!!!

 


Kommentarer
Postat av: malin

80 talet vart tog du vägen????

2009-10-05 @ 23:13:46
URL: http://mmalinpetersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0