japp..

nu är jag hemma igen.. vilade förut . och somnade. trodde det blivit bättre i huvet känns som att jag har en bula som är inåtvänd in mot huvet.. knäppt!..
trodde  det skulle bli bättre om jag dansa och de blev de.. körde inte så jättehårt idag.. men malin filmade mig och jaden när vi gör splitthopp och lite sånt där.. kanske lägger in den lite senare.
malin skjutsade runt på massa haha.. och sen hem hit.. hahha tycker inte ett dugg som om henne som ska upp klockan 5 imorgon ! höhöh feel the pain!

jag får typ inte plats i min säng så har lagt min i mammas sköna :) !.  malin sträcker ut sig som vanligt..
exakt varje gång vi sover med varann. ( låter snuskigt ha ) så lägger hon ALLTID sitt ben över mig.. jag puttar bort det men hon lägger tillbaks det .. hon tror väl att jag är christoffer eller nåt hah. och igår somnade hon när hon nöp mig i örat. knäpp är hon.. och ingen kan göra nåt åt de. haha


plugga franska får man göra hela dagen imorgon med.. kul ? ne.
i helgen blire mys med mina tjejer!! åh :)

nae är skittrött så nu måste jag sova.. ha de fint. puss


hihi

Kommentarer
Postat av: Malin

Din lilla pussy.

2009-10-15 @ 12:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0