knäont

hm har inte uppdaterat på ett tag.. mn har haft massa i skolan och skit..
igår på discoträningen börjae vi med vår avslutningsdans som kommer bli så grym!! :)
i slutet utav lektionen så gjorde vi som en slags snurr i luften och vi skulle landa i spagat.
det gjorde lite ont. men det gör det ju alltid!tittade ner på knät av en slump och såg det svälla som bar den!
blev helt förkrossad typ.. hahah !! lite töntigt men jag fatta ju inte vad som hände ;).
vi kylde ner det och åkte sedan hem.. HAHAH.. när vi ska åka därifrån så sticker jag ut huvet genom fönstret. mamma ser inte det och sprutar vid samma tillfälle spolarvätska på rutan. detta resulterade i att jag fick spolarvätska i ögonen .. hahah herregud. mamma vek sig av skratt alltså..

sen kom vi hem och knät hade liksom lagt sig efter några timmar. dumihuvet som jag är så tänker jag : nee men då är nog allt bra nu. och så slår jag lite lätt på knät. och på några sekunder så bara växer det upp .. sjuuukt läskigt. ! jag blev jätterädd och hela benet typ stramade . haha tårarna sprutade . de va så jääääkla fult!. haha alltså herregud .. 
i morse åkte vi till vårdcentralen o han sa att jag inte får anstränga mig på 1-2 veckor.. JAG DÖR! jag har tävling snart ju.. fyfan depp på hög nivå.

sen fick jag gå runt med lindat ben hela dagen och haft sjuuukt ont.. alla tyckte de såg skit äckligt ut. för de gör de ju!. hha fan vilken jääävla otur ja jämt ska ha.!!.



där har ni skönheten herself liksom... höhöh...


nu måste jag plugga so och skriva på min svenska novell.. känns inte som att man gör annat än att plugga nu förtiden. suck.



yes. vi hörs mina vänner.
förhoppningsvis så kommer de lite positiva inlägg snart :D:D

Kommentarer
Postat av: johanna

aaaaaaj :(

2009-10-22 @ 21:22:13
URL: http://aboutthings.blogg.se/
Postat av: Felicia

pontiacs mage ;)

2009-10-22 @ 21:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0