kurtan!

hej! idag hade vi teknik dag.. = inga vanliga lektioner! wiiiuuu.
curt nicholas gymnasiet kom till vår skola och hade ett litet projekt med oss.
vi  blev indelade i grupper . uppfraget var att man skulle få några låtsas pengar. köpa material till en "bana". med domino effekt. och i slutet skulle en ros bli lämnad till en tjej som var påhittad. "afrodite". haha ganska svårt att förklara men jag tror ni förstår.
det va sjukt svårt att få allt att funka.!men kan försöka få en bild på banan som  vi gjorde .. det tog ungefär 4 timmar att göra den.. sen fick typ domarna gå runt o kolla alla banor. det var typ 25 stycken sammanlagt tror jag.
haha..

och just nu ligger jag o sängen och vilar lite innan jag far till nästa grej.. dans.
aldrig en stund att verkligen vila ut sig på känns det som. jag är så sjukt trött nuförtiden. men det blir väl så när man tränar flera timmar nästan varje dag. och alla som tror att dans inte är jobbigt ska jag smiskapå stjärten!!!
det sliter på en.. tränaträna i veckorna och göra massa läxor. och sen parta på helgerna. men jag ska inte klaga .. jag har valt det här och det är så otroligt kul!, men jag skulle samtidigt vilja ha mer tid med mina vänner.. men dom flesta förstår mig, och jag älskar er för det !. men det här är vad som gäller för mig just nu .
i'm gonna make it to the top.



yes.. nu ska jag åka. är tillbaka igen halv 9.
puss


lillfisen !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0