min dag

vaknade sent utav att min mentor ringde och sa att ja var tvungen att skicka min novell till henne...
men jag och mamma gjorde i alla fall i ordning oss och åkte till hageby , trudes för att beställa hår hos sandra till min hårförlängning nästa vecka!!! wii så kul.. har längtat efter detta jättelänge :)

efte det så åkte vi hem till familjen beckfords och va där en stund.. åh dom är såå mysiga :)
Erica är så snäll och hennes barn så gulliga :) Jaden den äldsta dansar ju i samma tävlingsgrupp som mig på dansskolan! Hennes man Wayne är så skön haha, och han är ju askänd i USA , grymt :D
efter det tog vi med oss jaden till hageby igen och jag gjorde gelé naglar. superfint!.   det kommer säkert bli riktigt jobbigt men så värt :)

Jaden fick leka med min mobil under tiden.. så hon var supernöjd :d

nu har jag precis skrivit klart novellen och skickat iväg den. jobbigt o skriva med naglarna.. haha.
ska kolla på någon film eller nåt och bara ta det lugnt!.

på lördag blir det fest på stockholmsvägen. NICE!



naglarna :D


egopic  på sötan :D


hahah !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0