om igår.

gick upp vid halv 5. herregud.. ja dog
käka gröt till frukost och irriterade mig på den där jääääääääävla flugan som jag hade stängt in i malins kök dagen innan. haha!
sen hjälpte jag malin lite att fixa sig och sen sminkade hon mig. wayne ( jadens pappa ) hämtade oss och så körde vi mot eskilstuna. Han kan bara engelska så då fick man träna lite på att snacka och det är alltid behövligt! :D haha han är så jäkla skön alltså..

vid den tidpunkten i bilen så tänkte jag att jag lika gärna kunde skita i o tävla singel för det skulle skita sig ändå..

men  i alla fall så kom vi fram och alla tog på sig dräkterna och värmde upp. det sista sminket var också tvunget att fixas . Daniel var där . han kom o stretchade mig innan jag skulle in på golvet och peppade mig!. han är så gullig. här var jag sjukt nervös haha. men dansade i alla fall. och åkte till slut ut i semifinalen. men hallå? jag kom 7a utav typ 50 pers i den NYA klassen som är högre. är jättenöjd men min prestation !.
malin körde också på comeback . den slampan :D! du var skitbra gullet och du krossar. haha hon hade hela sitt gäng som bokstavligen stog och skrek sina halsar hesa på henne  . LOVE YOU!


sen blev det ombyte och malin gjorde nytt smink på oss. grymt blev de.
de två frsta omgångarna i paren gick bokstavligen skit men vi gick i alla fall vidare till finalen..
då körde vi på som fasen !!. och tillslut resulterade det till en förstaplats. !! yeaaaaaaah.. fan va bra vi är.
en prick kvar till star nu.. !

Jag : - Där är hon som hade ketchup papper i året förra året... hata henne!
Felicia : - jag ska skjuta henne på hennes födelsedag!!!!!!!!
hahahahahah!!!

älskar dig dampet!. ingen förstår sig på oss. hahah ;).

nu blir det bilder!. enjoy








felicia daniel och jag ! :D



jaden sussar gott mot mina meloner där aaa. hahahah! :)


i alla fall.. åkte hem som glad vinnare :) .
idag har jag haft lektionerna i söderköping. det var jätteroligt idag !. dom kämpade på som fasen dom små kidsen. nu har nelly precis gått . vi har pluggat lite och käkat smulpaj haha. men imorgon börjar det om på nytt. baaara massa plugg. har 2 dagar ledigt med dans nu i veckan så det blir lite extra tid att plugga efterssom vi har 2 språkprov.. ? aså wtf. mm

nu hade jag bara tänkt att lägga mig i sängen och kolla på film. det är jag värd!.

kram på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0