regular shit

skolan idag var okej faktiskt! hade hemkunskap hela förmiddan och sen efter de hade vi biologi.
haha det var skitkul.. halva klassen skulle va FÖR fri narkotika i landet. och andra halvan MOT. vår grupp va för.
vi skulle samla massa argument och blabla .. sen skulle vi viälja ut tre st från varje grupp som skulle debattera mot varandra.

så jag = Maryjane
jocke = cj .. cannabisjocke
och doktor jesper fick debattera mot

gynther = leo ( han skulle va nån gammal knarkare )
viktor va läkare o forskare
och natalia psykolog. hahah

och det lät typ såhär..
- men varför tjänar landet på att ha fri narkotika?
Maryjane: jo vi tjänar jättemycket på det.. vi ger många arbetslösa jobb som knarklangare , odlare osv.. de tar lite knark så kan de jobba länge och effektivt.. billig och bra arbetskraft.

viktor : men då dör ju massa så småningom!
maryjane: jaa men det gör ingenting .. om inga dör blir ju vårt land överbefolkat.. liksom ut med dom gamla och in  med nya.. mammorna kan föda mycket mycket barn efterssom man får mycket morfin = det gör inte ont.. billig och bra arbetskraft. blir dom trötta .. ge dom en spruta ??!

cj : och jaa liksom vår befolkning blir ju smalare med.. efterssom de blir hyperaktiva.. !

hahahh..
 

 

och nu har jag pluggat franska sjuuuuukt länge.. men klarar jag provet? je ne sais pas.. hmm den som lever får se.. har mycket kvar att läsa.. så VAFAAN gör jag här?. nae hmm .. åter till boken. sjuukt trist.



 
min katt. i love you <3





hör inte hemma här.. vill bort härifrån. se mig omkring. shit nu låter jag som en medelålders....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0