stockholm

gick upp svintidigt imorse.. vi gjorde oss iordning så vi blev extra fina och åkte till tåget.
vi körde lite x2000 upp till stockholm och började lunka runt på stan!.. vi va skit off i början. hah vi gick bara runt och gäspa typ hihi...
sen käka vi kina buffe.. fett värt! skitgott :)
efter dett blev det mera stan .. många killar OCH ( läs : äldre MÄN, usch ) har skrikit o visslat efter oss.. hmm .
haha flera små barn har stått och bara stirrat på oss skitlänge. hah! dör av sånt alltså !

gå, gå och gå mer.. fick jätteont i fötterna . men det är så det ska vara ju :D
några timmar innan vi skulle hem så tog vi en fika med Amanda Lindh och hennes kompisar.. trevligt :)
Halv 7 så satt 2 trötta blondiner helt slut på tåget hem igen..
lyckad dag ! med min alldeles egna barbiedoll.. du är bäst!

hahaha.. vill också tillägga att malin ringde videosamtal till oss 3 gånger idag.. HAHA herregud.

nu bilder!


i morse! OTROLIGT heta ..


på weekday


haha.. på hemvägen. puss till er läsare :D

och nu till vad jag köpte då..

en t-shirt från bikbok

 


kofta från zara


vantar från lindex, halsduk från gina


tröja från zara


höga jeans från weekday. lär bli mina favoriter :)

 


med nitar på axlarna från JC.. ena armen ser lite konstig ut där men ;)


"skärp" som man har till en midjekjol ! IDA nu tar du tummen ur röven och hittar min!!!!!



3 nitarmband från lindex.

goodiebag från jc! linne, örhängen, juice , veckorevyn , godis.

de var nyöppnade iGALLERIAN . så det var därför! dom hade en dj med :)

 

imorgon blir det plugg! fan ..

 

puss!


Kommentarer
Postat av: Linda

T-shirten från BIKBOK kan du ge till mig, jag var med när serien va ny!!

Eller så går jag och köper en på lunchen, så kan vi ha på oss dem samtidigt ;).

Kram

2009-10-29 @ 09:03:25
Postat av: louisa

sv. HAHA jaa linda . så gör vi !

2009-10-29 @ 12:32:11
URL: http://louisaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0