tisdag

idag har ja först vart i skolan o de söööög som vanligt..
efter kom malin o hämta mig! hon tog nämligen körkort idag. grattis gumman!!!! jag älskar dig :D. nu får du hämta mig när du vill hih...

vi åkte till rambodal o hade 3 danskurser... jag hade den sista lektionen. vi gjorde lite nytt på dansen. det blir jättebra till tejerna :)!


sen åkte vi vidare för cheer/disco.
kom hem halv 10 o försökte sätta mig o plugga men nej malin hände ju med så de gick inte..
nu sover hon här bredvid mig.. än har hon inte börjat prata i sömnen men de kommer väl.. fick mig ett gott skratt när hon sov här en gång. hon sa helt sjuka grejer!!. typ : det står 3 killar där borta!!. dom har något på sina tröjor.. står typ hej eller nåt.. haha helt sjuka saker, och sen typ : men loan du klia mig alltid förut som att du va kär i mig men du gör aldrig det längre...


hahahah...
och sen till emma och emelie som ville få ett hatinlägg på min blogg , här kommer de. ;).
spy är de bästa som finns och jag ger mina barn elever häxblandning på lektionerna.. tyvärr är de sant och jag HATAR er för att ni sprider ut de ;). haha har ni det där?:d
nu kommer dom komma till skolan i morrn o tjata. vi vet att du tkr de kul.. jobbiga ni är pullor!!

nej... nu ska ja sova.. är täppt i näsan . skiiiiiiit.

 

puss i lingonskogen



 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag visste väl att de va så ;) hihi!!<3

2009-10-14 @ 14:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0