vi vann!

ae sammanfattning av dagen kommer imorgon... just nu vill jag bara sovasova o vila mig efter en fantastisk dag!

vi vann i paren idag igen!!. asså vilket glädje. den här gången var vi dessutom många fler och vår grupp hade slagits ihop med vuxengruppen!. det här kommer ju gå skit tänkte vi.. men vi gick vidare hela tiden . o sen vann vi ju tillslut!. faaaan vad nice.



och omg.. jag hade inte förväntningar på singeln. liksom .. ny klass. tuffare motståndare. va sjuuuukt nervös o ville bara gå o gömma mig.. men körde på och gick till semifinal o slutade på en 7e plats! hur sjukt? jag trodde inte ens jag skulle gå vidare en gång liksom...?så nu fick jag en prick första tävlingen. herregud det blir ju bara bättre o bättre.. är så stolt över mig och felicia!!!!!

och grattis jossan o johanna som kom 2a. ( till vänster om oss på bilden )

imorgon blir det upp tidigt.. fixa och åka o hålla i 3 lektioner.. kul!!
sen blir de plugg för hela slanten.
puss . och jag förväntar mig ett grattis!


Kommentarer
Postat av: felicia thell

grattis honey..

sa ju att det skulle gå bra! :D

2009-10-11 @ 21:59:35
URL: http://feliciathell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0