3

hemma från prao, och ett 3 timmars danspass. ! puuh de tär på krafterna..
idag fick jag rensa ogräs på thapperska. tro det eller ej så var det faktiskt ganska roligt hah..
slutade halv 12 och åkte hem, kolla på WMA 09. asså vilken idiot kanye west är :S ooh för er som inte sett går han upp på scen när taylor swift står där o håller tal  säger att beyonce förtjänade priset, för bästa musik video ( tror jag det var ) mycket bättre än henne.. hallå? gör man så?.

sen åkte jag in till dansen, dansade först med de små.. blev trött redan då.. sen efter 1 och en halv timme fick vi ut o springa vid strömmen. sjuukt jobbigt.. idioten upp för en asbrant backe. sen springa sen stanna o göra armhävningar  , dansa o göra upp hopp och " ut o ut" på en gräsmatta. sen springa tillbaka till backen , sprigna upp o ner massa gånger sen springa de fortaste man kunde till dansen. okej detaljerad beskrivning haha, !
sen dansade vi i en timma, och prestera bra efter all träning var inte lätt..

nae nu ska jag hoppa in i duschen, sen se true blood och sen sova.
hoppa ni har haft en bra dag !
förresten hade jag besöksrekord i förrgår ! kul :) ni får kommentera så jag vet vilka som läser

puss.



en bild från förra året i arboga. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0