dans.

hej!! idag hade jag prao igen... var ute och skördade . dvs . plockade grönsaker, såsom broccoli , purjolök o mangold. efter lunchen var jag med iv klassen ( de som har mycjet svårare än särklassen) fick plantera blommor o göra fint med stenar o så i stora "urnor" .

sen åkte vi o hämta dräkten hos monica, uhuuuuu faan va snyggaaaa!!
sen åkte jag ut till rambodal och hade 2 kurses i 4-6 åringar i barndans
och 7-9 åringar  idisco efterssom malin var sjuk..
det var jättekul och man känner sig verkligen som värsta bossen när alla lyssnar på en :).
väldigt kul!!  och lärorikt.
speciellt bra kändes det när en mamma kom fram o prata med mig sen sa hon någon gång:
- jaa det är ju bra att höra det ur en vuxens perspektiv haha :)


nu sitter jag hemma hos malin. ska sova här. ! kulkul .
imorgon blir det först prao sen massa dans. behövs ! tävling snarsnart !! :)
nae nu kommer snart malin o ska ha datan säkert. så bäst att jag avrundar.

saknar alla mina härliga vänner jättemycket. blir ju itne att vises så mycket nu när man jobbar ( praoar) hahh .

pusss!


love u!

Kommentarer
Postat av: ida

love you to! har du nån bild på oss två då det INTE är fest eller ? haahah

2009-09-24 @ 19:57:23
URL: http://cchiquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0