disco o fysik

skolan va inte ett dugg jävla bra..
eller jo vi fick sluta en timma tidigare uhuu.. :d
eller jo jag och nelly hade lite kul när vi satt o titta på alla "söta" ,"stora" sjuor. heh

sen drog jag hem till nelly.. sen kom mamma  o hämta mig o skjutsa mig till dansen.
vi hade först lite möte, sen träning.
vi körde vidare på vår nya koreografi. som kommer bli skitgrym tror jag :d.

sen kom jag hem o .. nu sitter jag o pluggar fysik.. inte kul. men får väl stå ut. inga läxor på 2 veckor. wiii!

sen har vi ju skolkort imorrn med. kul -.-

ae jagvetifan mer va ja ska skriva.
later , pussys!!


zoombies. :D vi förra året på borgen

min snygga coach!


Kommentarer
Postat av: Malin

OH Herregud! ;) Lite smörare.

2009-09-10 @ 14:42:19
Postat av: loan

ä vadå

2009-09-10 @ 15:53:32
URL: http://louisaandersson.blogg.se/
Postat av: osminkad

du har ju själv gått i 7?

men ´när man går i 9 är man ju såå mogen ;s -.-

2009-09-15 @ 15:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0