discobaby

idag vaknade jag tidigt. kolla på tv med nelly och käka massa godis ;).


klockan ett skjutsade mamma ut mig till söderköping där jag hade 3 danskurser.
först 10-12 åringar. det var jättekul att köra lite med dom och se dom svettas ! :)
sen hade jag de små söta ballerinorna 4-6 år hehe.
och till sist 7-9. :)

det är verkligen kul att undervisa ! :) får tacka malin för chansen !
åkte hem, käka o la mig o soffan och kollade på one tree hill och nu top model. :)
är jätteseg idag men det kanske inte är så konstigt.




just det ! jag gick upp i star igår i min singel !! så jäkla kul !!! :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha elsa ser ut som ett moster!

2009-09-28 @ 19:04:30
URL: http://namnetblevnatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0