helg o mer helg!

efter skolan i fredags så åkte jag in till privat lektionen med malin. jag fick en GRYM singel o jag känner mig mr taggad än någonsin !. jag ska träna som fasan nu om jag ska klara programmet klockrent tills tävlingen !
efter så stack o ja o felicia hem snabbt som fasan och gjorde i ordning oss på 40 min. det är rekordsnabbt för att vara oss hah.
sen åkte vi in till stan med massa snygga lindötjejer !
Va i stan o hade lite kul, vi hamnade tillslut på mcdonalds med massa trevliga typer. :)!
sen åkte vi hem o typ somnade på direkten.

på lördag morgon, eller vi vaknade vid 12. sen seeeegade vi till typ klockan 4. sen åkte vi ut till åby . vi blev tvugna att fixa oss jättesnabbt igen  hah.

sen skulle vi in o fixa lite grejjer i stan. och vi skulle möta upp Ida vid bussen.
kopierar hennes inlägg för det är värt att läsa hahah

... va ju rätt kul , nu snackar jag om igår alltså.
- louisa : ida du måste va klar om 45 minuter , bussen går kvart i!
- ida : aa det blir nog svårt men ja skyndar mig
klockan går och ja får springa som en idiot till bussen , går in i bussen anfådd och varm , har en BIG väska med mig och bussen är proppfull så jag får stå upp och har knappt nått att hålla mig i. precis när bussen har gått ringer loan : hej vart är du ?  ida : på bussen ? loan : hahah skojar du , ja trodde du skulle säga till innan ? aa som ni förstår så är inte loan och nelly på bussen utan hemma , och ja verkar ju va den enda som hörs i bussen , och bussen vinglar jag har ingeting och hålla mig i , snackar i telen ska hålla i väska och är varm. så ska såklart rammla över 4 st som sitter där man hör tjejen säga " najs .. najs .. " inte nog med att ja hörs i hela bussen så råkar ja vingla lite över dom andra som sitter och hör mig själv säga " jävlar , ni kan ju tro att jag har druckigt " .. sen säger jag dum som jag är : ursäkta kan nån trycka på knappen sen när bussen stannar kommer jag på att jag ska ju inte gå av där , shit tänker jag men säger lite vänligt , oj här skulle jag visst inte av. iallafall . jag skulle åka till maxi , för jag skulle möta loan och nelly där , vad händer JO BUSSFAN STANNAR INTE DÄR ! hahah så otur så det finns inte , mig i ett nöt skal. allt slutar med att ja står och smårler lite i bussen för jag tycker att jag e så klumpig så det finns inte. då sitter en mamma där och garvar åt mig  okej ja fattar om ingen har orkar läst allt det här men det är tillräckligt kul för att få va med i blögggeen! haha pusss

hennes blogg :
www.cchiquita.blogg.se - läs!

haha. sen kom vi i alla fall in till stan .. gick hem till lovisa md brudarna. vi hade sjukt kul. love ya brudisar ! :)

sen blev det mat på donken sen busen hem. haha..

på mcdonalds .

ida kommer ut med en dricka:

HAAH assåå faaaann jag spille ut tyyp heela vattnet på golvet, men här har du linnea...

BLONDIN.

jävligt lyckad kväll!. puss på er alla



 





imorgon har jag prao på min mammas jobb. i morgon och 2 veckor framåt. sköööööönt !
puss och ha en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0