helg

 i fredags praoade jag först. hade djurvård hela dagen .. kul. eleverna visade runt några ifrån en annan skola.
slutade halv 12 sen åkte jag tll sömerskan och sen till malin, vi väntade på felicia sen gick vi till dansskolan. tränade i typ 2 timmar sen gick vi alla tre o handla tacos . sen gick vi hem till malin. käka o sen sov där. :)
hahah kolla massa sjuka klipp på ytube.




  

i lördags vaknade vi tidigt av att malin höll på med sitt jävla ljud,  - wuuu. hah
vi fixade oss o gick ner på stan och köpte handskar till paren . jag köpte en klänning och typ 5 par örhängen och lackleggings med.  sen åkte jag hem. becca ,felicia och johanna kom till mig, så fixa vi oss och så skjutsa mamma ner oss till oskar, hade lite chillkrök där sen drog vi till någons fest som var i närheten. nice. ! sen gick vi hem till oskar o va där. sen tog vi sista bussen hem till mig  och hamnade bums i säng.
tack alla för en bra kväll ! :) hhaha

becca:
min pappa är gud !
jag:
nåt mer du vill tillägga?
becca:
ae jag mår lite illa...

hahah.


älskade felicia ! och jag med min nya klänning : d haha



jag med partytricket och becca ganska död ahaah :D

nu har vi precis kollat film o ida har kommit, får se vad vi hittar på sen
puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0