kräftskiva

dålig uppdatering! förlåt för det.
i fredags efter skolan åkte jag hem till felicia. vi käka lite god mat sen gick vi hem till lella och frida. sjuuuukt fint hus hade dom !. det var massa folk där och vi kollade på män som hatar kvinnor.. haha så tröga hela bunten.
vad händer nu? vaa  , asså jag fattar ingenting. så lät det hela filmen hah. men det var trevligt .

idag vaknade vi sent och åkte in till stan. jag köpte en ny jacka, en vit kofta , en väska halsband och en halsduk. hah :) .
haha!. jag är ju inte lite dum i huvet.. när vi kom in på hm så råkade jag lägga ifrån mig  min mobil.. sen när vi skulle gå därifrån så mäkte jag att den var borta. så var det någon som hade hittat den i strumplådan(?!) och lämnat in den. STORT tack till den. sen käka vi tjockisar donken..

efter det åkte vi hem. packa kräftorna och stack upp till nelly.
det blev en jääääättetrevlig kväll med god mat , mycket "jag har aldrig" , hög musik , stafetter i mörkret, spräcka ballong med juck och mycket skratt! mina tjejer är bäst !

det kommer massa bilder om ett tag. :)

Nu sitter jag och felicia här och tittar på saw. hatar dom filmerna ! så jävla psyk. men man kan ändå inte låta bli att titta. nae usch o fy..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0