näst sista dagen..

hade prao.. fick gå upp tidigt för idag började kostschemat. så fick käka havregrynsgröt OCH mackor.
det va tufft . haha speiellt för mig som äter frukost en gång i månaden typ haha..
på praon hade vi först matte.. sen plockade jag , jonny jimmy o mamma fram i affären o sånt..
sen efter lunch stog vi där tills vi slutade.
jonny bjöd på kladdkaka haha snääälllt :D!
dom där två är så jäkla knäppa haha herregud.. :P

efter praon åkte jag o mamma till maxi.. handlade lösögonfransar , highlighter och puder i från Mist stockholm.
och sen köpte jag en kofta, ett diadem med en stor rosett på , och sminkborstar tills på lördag. !

när jag kom hem var jag tvungen att sortera upp allt mitt smink och sånt. det tog sin lilla tid..
sen har jag inte gjort särskilt mycket. måste egentligen packa.. men jag orkar inte ! ..
herregud. strassa dräkten skulle man med gjort ja.. hmm


nu ! lite bilder ifrån min prao . hihi

 

designad och gjord till en liten del av mig :D fint!

 


jag och erica vid thapperska. faan va snyggt med arbetskläder o allt.. huhu


jag , jonny och jimmy haha .


simma?

. ha det så bra sålänge ! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0