plugg o avklippt lugg

hej !
idag har jag vart i skolan.. såklart. dagen var bara allmänt tråkig. hade so prov.. hmm vad säger man. det går inte bra jämt. menmen får väl se hur blir!
efter skolan gick jag hem till nelly som var hemma idag..
vi tjocka oss med kladdkaka.. haha ovanligt? ne
sen hade vi bara lite pratmysis framför tvn. det kan vara skönt det med ibland.

efter de så gick nelly ut o gick.. inte jag för jag är. lat?  nee nästa vecka då jävlar ska ja gå ut varje dag! typ..

nu sitter jag hemma o pluggar fysik.. skiitkul. tur att vi har prao nästa vecka  . då blire inga läxor !
eller jo .. matte ! fyy . birgit kommer snart jaga mig med mattepapper i mina drömmar.. hmm hah.

snart ska jag till malin.. jag fick nämligen ryck i morse och klippte min lugg!. jag vet inte vad jag tänkte med men jag hämtade bara en sax.. och klippte rakt av ! hahha.. jag tror det var för att jag precis innan hade sagt till mamma att jag var tvungen o klippa luggen.. då sa hon att hon skulle beställa klipptid åt mig..
men tydligen kunde jag inte vänta. hahah så nu har jag en rak avklippt .. hm snelugg?
så malin ska snedda den åt mig. det lär bli bra !
som tur är syns det inte om man sätter upp den . bra där annars ser jag ut som en potta.
-pottmissfoster :D!

 

pottloan

 



haha..

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0