prao.. igen

gick upp tidigt o åkte til praon. idag fick vi va ute o plocka massa grönsaker hela dan haha. slutade halv 1. skööönt
åkte till sömmerskan och lämnade tyget o så. kommer bli superbra förhoppningsvis!.
gick  upp till stan o mötte lovisa.. sen kom nelly. vi käka och gick lite på stan. sen kom felicia o malin också.
jag köpte ett nytt rött läppglans från makeupstore.

mamma hämta mig och skjutsa mig till becca. har saknat henneee mycket ! inte setts på länge känns det som..
nu är vi hemma hos ida. har kollat på alla videobloggar o skit som vi gjorde i lördags , o kollat massa gamla bilder. ska lägga upp några tänkte jag. ! hahahha så jävla kul..



haha det är väl såhär man ska göra? posa med nyköpta grejjer? hahahah
det nya till höger , ser dock lite lila ut där. heter ho-ho . mycket fint :)

hittade även mitt gamla älskade röda läppglans la-la från MUS ..
hehee.

nu tittar vi på idol.. ha fyfan inga kommentarer.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0