prao och discokurs

gick upp som vanligt o åkte till praon. idag hade vi först matte på morgonen. sen fixa lite i affären o så.
sen vare lunch.  sen stå i gårdsbutiken hela eftermiddagen. haha klockrent kul med jonny o jimmy . hahahah.. sköna människor.... :D slutade vid halv 4 och åkte sen till sjuklingen malin. gick o hämta kebab till henne o mig o sen kolla vi på stage 09 , där vi var med. :) hon var sjuk så hon bad mig att ta hennes disco klass på studiefrämjandet..

så jag gick dit och hade 7-9 åringar i disco. roligt och lärorikt :D haha så kul när dom kalla mig fröken. då känner man sig stor ;).

nu är jag hemma och är sjukt trött. funderar på att sätta på nån bra film eller något. orkar ändå inte gå ut eller något. faan va sliten man blir av att jobba hahha :d sjukt stolt ;)

jag saknar mina tjejer ! typ en vecka sen vi alla sågs ju.. efterssom alla har prao o skit nu.
dom är dom bästa. <3





JAG ÄLSKAR ER !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0