prao

idag fick jag gå upp tidigt , fixa mig oh åka till praon.
jag praoar i en gymnasiesärklass. hahah alla är verkligen sjuuuukt roliga hahaha.. 
blev runt visad , gick  runt strömmen o hjälpte till på engelska lektionerna.
de fick lära sig typ detta : jag kan stå.
asså hihi . ska försöka få ett lite mer konkret exempel på vad någon säger. de fäller ju asroliga kommentarer hela tiden haha..

efter praon åkte jag till spicy hot och åt med malin . trevligt :)
sen åkte jag ut till lindö och tränade med min parkompis felicia. även felicia thell kom o hälsade på oss.
hahha :
- hur många blondiner krävs det för att få igång en stereoanläggning?
- 2.. och 25 minuter. hahah äkta oss..

tränade , och gick in till personalrummet o tog glass o oboy . HAHA  . klockrent.

nu är jag sjukt trött o hade tänkt o sleepa .. vi hörs i morgon. puss!

I morgon ska jag till min sömmerska, för at planera o skissa upp våra pardräkter. niiiiicet !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0