såkallad familj

är det här man ska skriva av sig?
mjo jag tro det..

vad gör man när man inte orkar mer?  dina jävla ursäkter och påhopp.. är så otroligt trött på det.
gör man så som du gör .. jag vet inte.
vad fan har du gjort för att förtjäna mig? INTE ett skit. du har inte ens hört av dig. BARA när jag har festat osv.
bryr man sig då?. du ska inte lägga dig i vad jag gör sålänge du inte bryr dig om annat.
men jag vet nu. att jag inte betyder ett skit. så ha din happy family så låter jag allt det här va. för ärligt talat så orkar jag inte mer skit ifrån dig. jag är itne världens ängel. jag kanske inte är den du tror jag är.
men du vet ingenting om mig.. men du försöker inte ens.. vad är 2 sms på ett sommarlov för dig?.
- jag vill inte tjata. nae du bryr dig inte rättare sagt.
såklart jag itne vill komma. jag finns inte i din värld med 2 barn , ponnys , ridskola hit o dit . när fan hade du tid för sånt med mig? nuförtiden är det.
- Lycka till på tävlingen idag. merän så är det inte . visst du har småbarn. men är inte jag ditt barn med? .
faaaaan. jag är så jävla förbannad. och nu ska ni utomlands i vinter med !. fick jag följa med. naee då
- det går ingen nöd på dig.
dra bara förfan . jag mår bäst av det .

jag kommer säkert ta bort inlägget snart men var bara tvungen att skriva av mig


min sötnos förra året på sin 5års dag !. älskar dig gumman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0