sleepy girl

. först skolan, sen hem och åka till rambodal för att hjälpa malin med barnkurserna.. . :)
sen åkte vi till dansskolan för att träna  1 och en halv timme med tjejerna.
jag tror det här kommer bli grymt bra. !!! tjuhuuuuu.

nu är jag helt död... måste verkligen sova..

på lördag är det uppvisning i smedby.. sen party. NICE!!

och just det imorgon har jag privatlektion med daniel scarillo. läskigt ;). men jäkligt kul !

nae .. mina ögon kan knappt hålla sig öppna.. hihi.

kolla på videon !
puuusssss och godnatt !


just det !. vill bara ägna vår duktiga sömerska monika juchert en tanke! Tack så jättemycket för att dräkterna blev så bra. ! Vi var lätt snyggast på golvet.. Jag är riktigt nöjd ! kram på dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0