taggaaa

nu är jag hemma från sista dagen på praon ! :)
hade djurvård hela dagen. städade i chinchilla burar och lite sånt. fick klappa jääättesöta chinchillor.
dom har sjukt len päls ! mycket lenare än hundars t.ex.


nu ska jag packa och fixa .. tråkigt men sånt man får stå ut med. .
let's kick some ass imorgon..
fan och sen få ja ångest efterssom jag har matteprov i veckan, provmatlagning och massa grejer.
är inte förberedd för någonting. när skulle man hunnit med det?.. aja

nae nu ska jag sätta på jävligt hög musik och tänka mörka tankar om mina motståndare..


the make up puts on. and loan becomes a bitch. hahah nerå :D



Hey let's kick it, stop just lick it.

wuuuuuuu

Kommentarer
Postat av: Jonna

hehe, häftiga outfits och sminkningar! :D

2009-10-03 @ 15:12:29
URL: http://lifebyjjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0